Tuesday 4 September 2018

Atasi Gatal Nyamuk Dengan Krim Herbal Blend Shaklee


 Assalamualaikum..

Testimoni Pengguna

 Hari ni saya nak buat review pasal krim herbal blend dari Shaklee. Sebenarnya ini pertama kali saya guna. Sebelum ni memang saya dah selalu dengar pasal krim serbaguna ni, tapi belum berkesempatan untuk mencubanya lagi.

Krim herbal blend ini elok untuk kulit ruam-ruam dan jika bayi mengalami melecet pada kulit disebabkan ruam lampin. Krim ni memang menjadi pilihan ramai terutamanya ibu-ibu. Sebab itulah tak hairan kenapa krim ni sentiasa kehabisan stok. Dan bila ada stok pun, kadang-kadang tu dalam masa beberapa hari je dah boleh habis stok balik, ini kerana masing-masing akan borong krim serbaguna ni.

Saya guna krim ni untuk atasi gatal-gatal disebabkan gigitan nyamuk Maklumlah bila balik kampung, nyamuk kat sini tak kira masa, bukan malam je ada nyamuk, siang hari pun nyamuk banyak kalau main kat luar rumah. Habis anak-anak saya tergaru-garu dek kerana nyamuk ni. Kalau main pagi atau petang, memang nyamuk tengah keluar la masa ni kan. Habis berbintik-bintik tangan dan muka kena gigit nyamuk. Biasalah rumah tok dan tokwan dikelilingi pokok kan..hehe.  


Mujurlah saya ada beli krim herbal belend Shaklee ni. Memang dah tak risau lagi dah.
Tengok je bekas gigitan nyamuk atau bila anak-anak tergaru-garu tu terus saya sapukan krim ni. Lepas sapu cepat je kesan gigitan tu hilang, anak-anak pun tak tergaru-garu lagi dah. Memang saya suka sangat la krim ni. Kita akan rasa sejuk je bila sapu krim ni. Sangat rekomen pada anda diluar sana, wajib ada satu simpanan dalam handbag supaya senang dibawa ke mana-mana.

Antara fungsi lain Krim Herbal Blend Shaklee:
  • melembutkan kulit/tumit yang kasar
  • Merawat ruam susu/ruam panas/ruam lampin
  • Menghilangkan luka dan merawat ekzema
  • Melegakan gigitan serangga/nyamuk
  • Merawat kulit gatal
  • Menghilangkan parut jerawat/parut chicken pox
  • Losyen harian untuk kulit kering
  • Krim urut untuk badan lenguh
  • Merawat kesan luka melecur
  • Melegakan badan/kepala ketika tidak sihat   

Harga Rm 37.50
4 oz/113 g









::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**



::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik