Saturday 8 September 2018

Set Kesihatan Optimum Shaklee

Adakah perlunya supplemen/Makanan tambahan?


Jika ditanya pada saya, semestinyalah saya akan cakap perlu. Bukan sebab kerana saya SID Shaklee je tau. Mesti ada jugak orang yang akan cakap, mestilah dia cakap kena makan supplemen, sebab dia jual Shaklee. Ya memang saya jual Shaklee dan saya juga mengamalkan vitamin-vitamin dari Shaklee.

 Kenapa dalam banyak-banyak makanan tambahan di pasaran saya memilih Shaklee. Kenapa saya pilih Shaklee? Ini kerana Shaklee dah lama berada di pasaran, sudah hampir 50 tahun lebih berada di pasaran. Shaklee juga dijamin sentiasa selamat, berkesan, dan mesra alam. Shaklee bukan macam sesetengah produk yang bermusim. Ada suatu masa sangat-sangatlah meletop penjualannya, tapi sekejap saja lepastu dah senyap.

 Ya, saya perlukan makanan tambahan kerana saya tahu, makanan yang saya ambil mungkin tidak seimbang, dan saya sedar banyak sebenarnya lompong-lompong serta kekurangan dalam tubuh saya. Tetapi jika anda rasa anda sudah mengambil pemakanan yang seimbang setiap hari dan hari-hari seterusnya, maka tidak mengapa jika anda tidak perlukan makanan tambahan lagi.

Shaklee juga ada menyediakan vitamin untuk kesihatan yang optimum iaitu B Complex dan vitalea. Saya akan pastikan saya mengambil vitamin-vitamin ini setiap hari. Walaupun hanya sebaga suri rumah, tapi saya harus menjaga kesihatan untuk memastikan saya sentiasa bertenaga dan kuat menguruskan anak-anak dan rumahtangga.



Vitalea a.k.a multivitamin
  • Merupakan multivitamin pertama didunia
  • Pelengkap nutrisi
  • Keupayaan sistem produktif
  • Metabolisma
  • Elemen penting pada sel tubuh
  • Meliindungi organ

Siapa yang memerlukan Vitalea?

- Individu dewasa yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh jangka panjang
- Individu yang tidak lengkap diet hariannya
- Individu yang ingin meningkatkan sistem imun
- Remaja yang sedang membesar
- Wanita yang mementingkan kesejahteraan kesihatan mereka
- Lelaki - semua peringkat umur dewasa lelaki
- Individu yang menopous
- Wanita yang baru bersalin

Harga RM 93.75
120 biji


B Complex
  • Menukar makanan kepada tenaga
  • Melawan tekanan (anti stress)
  • Membantu tumbesaran
  • Merawat rambut gugur dan beruban
  • Baik untuk mata
  • mencegah anemia
  • meredakan senggugut
  • Detoksifikasi(meredakan alahan)

Siapa yang memerlukan B Complex?

- Mereka yang selalu terdedah kepada matahari
-Mereka yang terdedah kepada tekanan dan beban kerja yang banyak
-Mereka yang selalu kurang fokus dalam pekerjaan yang dilakukan
-Mereka yang nak nampak cantik dan muda
-Mereka yang mempunyai tekanan darah tinggi, kencing manis, migrain
-Mereka yang mengandung dan menyusukan anak

Harga RM 58.75
120 biji


Saya rasa tidak salah jika kita melaburkan duit untuk kesihatan yang optimum, untuk masa depan. Bak kata pepatah mencegah lebih baik dari mengubati. Tak guna bila dah dapat penyakit, baru nak kawal kan..

Www.wasap.my/+60124341649







::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik