Friday 27 July 2018

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sik Jeniang



Hai, nama saya Amalina. Tapi boleh panggil Lin. Lagi mesra gitu. Saya ibu kepada 3 orang cahayamata.


Saya merupakan Pengedar/agen sah Shaklee di kawasan Sik Jeniang, Kedah. Sesiapa yang nak vitamin Shaklee segera inshaAllah saya akan terus hantarkan kepada anda, terus ke rumah anda (COD). Jangan risau, saya takda ambik caj penghantaran ya.


Kenapa COD? (cash on delivery)
Ya, bagi anda yang berada di kawasan Sik Jeniang dan sekitar dengannya saya akan COD vitamin Shaklee ni terus kepada anda. Sebabnya, dengan COD kita boleh kenal-kenal, merapatkan silaturrahim. Nanti kalau terserempak atau jumpa dekat luar boleh la tegur-tegur kan. Ramai jugak yang saya COD, rupa-rupanya kawan lama sekolah saya dulu-dulu. hehe. Lagi satu dengan jumpa COD, senang sikit saya nak cerita dan konsultansi tentang vitamin Shaklee ni. Penting tau consult cara makan dengan betul untuk mendapatkan hasil yang memuaskan dan terbaik.

Luar Kawasan Sik Jeniang boleh beli dengan saya tak?
Mestilah bolehhh. Shaklee di seluruh negeri tau. Boleh pos direct kepada alamat. Shaklee yang poskan kepada anda atau kalau nak COD luar kawasan saya pun boleh, ramai jer team-team saya yang pengedar Shaklee jugak boleh COD terus kepada anda.

Jangan segan, malu-malu nak hubungi saya.

012 4341649
012 4341649
012 4341649

Amalina,
Pengedar Shaklee Anda (1065850)
COD : Sik/Jeniang

::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik