Tuesday 19 August 2014

Perbezaan GLA COMPLEX Shaklee



Kebanyakkan wanita, mesti pernah dengar Evening Prime Rose Oil (EPO). Rata-rata wanita yang mengambil EPO ini adalah untuk masalah haid/senggugut, kecantikan kulit, dan juga kesuburan. Jika pergi di farmasi atau pasaraya, anda boleh pilih EPO dari pelbagai jenama dari yang harganya agak murah hinggalah agak mahal. Namun, EPO dari Shaklee yang dikenali sebagai GLA COMPLEX mempunyai perbezaan dengan jenama-jenama lain yang ada di luar sana.


Perbezaan Shaklee :

Kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) yang tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Prime Rose Oil (EPO), manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailability dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organic di kawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh Shaklee Guard, anti oksidan semulajadi yang di patenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel tisu.

Sumber Asli GLA

1. Borage seed ----> 17% - 25%

2. Blackcurrant ----> 15% - 20%
3. EPO  ------> 7% - 10%

 
Buy 6 Free 1 
Promosi Ogos


Pengedar Shaklee Anda
012-4341649


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik