Monday 18 August 2014

Manfaat Utama GLA COMPLEX Shaklee

Sempena bulan Ogos ni promosi GLA COMPLEX, jom kita lihat apakah kelebihan dan manfaat utama GLA COMPLEX

GLA Shaklee



Herba tradisi yang dipercayai – GLA yang diekstrak dari borage adalah herba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengawal selia estrogen dan testosterone – GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan monopaus – Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Memperbaiki prostatomegaly – GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing

Menentang kanser – GLA adalah antioksidan yang meningkatkan system imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser

Memperbaiki inflamasi kulit – Ianya mengurangkan imflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi rheumatism, artritis

Menghalang komplikasi diabetes – Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan – Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper

Menghalang tekanan darah tinggi – Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosclerosis dan myocardial infarction.

Memperbaiki struktur rambut – Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Hyperactive dan Autisme (ADD/ADHD) – Dibukti secara klinikal bahawa minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisme, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.


Special Offer Buy 6 Free 1 !! 

Pengedar Shaklee anda,
012-4341649




::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik