Saturday 9 July 2011

~Sesi Perkenalan ;) ~

hai..salam ukhwah..

di sini saya nak memperkenalkan diri saya serba sedikit..hehe. Nama diberi AMALINA BT AHMAD..umor..ala, ni yang sensitif sikit ni..senang cerita..around 20-an..muda lagi kot..(perasan plak, haha). Anak sulong..seorang kakak yang penyayang dan bertanggungjawab..kot ;). my hometown kat kedah..but currently stay kat selangor with my hubby..i'm married ok..about 7 months ago..(nanti saya akan kongsikan hari bersejarah saya ye :) )
Sekarang hidup saya sangat bahagia bersama hubby disisi..(w/pun kadang terlalu merindui family di kampung..huhu). Bertambah bahagia lagi dengan kehadiran orang ketiga..i"Allah.. :).
Setakat ni dulu kot..jumpa lagi..

Actually..nie blog saya yang kedua..sebabnya..blog yang lma tue saya x ingat password la..syang je, dah try sign in byk kali tp still xleh bukak2 lg..huhu. frust sgt2 tau. Blog yg lama tue sy create awal tahun hari tue..smp la skrg still x dapat nk log in..so tpaksalah create blog baru ni..;( (mood: geram + sedih). Nie terpaksalah kna start dari awal blk..kecian kan?? Adoii..banyak benda yg dalam fikiran dah terlepas nk luahkan..gara2 prob nie la..huhu.

tak pelah..kita tutup buka lama..n start buku baru.

p/s : pasni kna ingat betul2 la password..:(


0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik