Saturday 19 April 2014

Khasiat ESP shaklee semasa berpantang

Bismillahirrahmanirrahim

ok semalam saya ada review pasal khasiat ESP shaklee secara umum kan..so hari ni saya nak cerita pasal khasiat esp untuk ibu-ibu semasa dalam tempoh berpantang

Untuk pengetahuan,saya merupakan pengguna tegar esp ni, dan dari esp la saya mula kenal SHAKLEE. Dan saya juga mengamalkan esp sejak awal kehamilan,semasa dalam berpantang..dan sampai la sekarang baby dah setahun lebih saya masih minum esp ni..

ok antara faedah dan kebaikan yang kita dapat jika mengamalkan esp semasa dalam pantang:

*menjadikan badan si ibu lebih sihat bertenaga,tidak mudah letih dan lesu sekaligus dapat melancar dan mempercepatkan penghasilan susu

*menjadikan susu yang dihasilkan lebih pekat dan kaya dengan hindmilk yang mengenyangkan(bayi tidak bergayut lama serta dapat tidur dengan lebih lena dan tidak kerap bangun malam)

*kulit wajah ibu akan menjadi lebih licin,halus cerah berseri

*membantu menurunkan berat badan secara sihat dan semulajadi

*membantu menganjalkan payudara


Berminat??
 pm/whatapp lynn 012 4341649
sid 1065850

cod area : sik, baling, gurun, jitra





















0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik