Thursday 15 May 2014

ESP SHAKLEE untuk ibu menyusu


 Ok kali ni saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri selepas mengamalkan esp shaklee semasa dalam tempoh penyusuan anak kedua saya.

Secara jujurnya, memang terasa perbezaan semasa berpantang dan menyusukan anak pertama dengan anak kedua saya. Anak pertama dulu memang guna jamu-jamu brand xxx sebabnya time ni sangat lah kurang ilmu pasal penyusuan (maklumlah anak pertama)  dan time ni tak kenal shaklee lagi. Masa selepas melahirkan anak kedua ni,jamu langsung tak sentuh walaupun orang tua pertikaikan. memang tekad nak guna shaklee jer.

Masa anak pertama dulu penyusuan susu badan secara eklusif sempat bertahan dalam 3 bulan jer,lepas tu terus mix formula. Tapi kali ni memang berazam nak bagi susu badan sepenuhnya, saya tak ambil satu set pun untuk set menyusu ni, saya cuma ambil esp dan alfalfa jer.

 Alhamdulillah susu saya banyak dan meriah, memang rezeki afnan. Saya perasan, selepas minum esp jer susu cepat bengkak dan akan menitis-nitis (rindunya time tu!). saya sampai boleh pam buat stok lagi, padahal saya suri rumah sepenuh masa. Esp memang milkbooster yang hebat! (yang penting konsep demand and supply). Dengan esp susu akan jadi lebih pekat, badan ibu bertenaga, dan mencantikkan kulit bayi dan ibu.

Sampai lah sekarang produk yang paling saya suka ialah ESP!!

*cuba lah,mesti akan jatuh cinta*


1 can esp tahan dua bulan tau!







Berminat??
Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik