Monday 5 May 2014

Sembelit ketika berpantang:igauan ngeri


 Bismillahirrahmanirrahim..

 Bagi ibu-ibu yang pernah hamil dan melahirkan, mesti pernah mengalami sembelit yang agak teruk kan? Tambahan pula bagi yang bru lepas melahirkan anak,mesti akan jadi sembelit hari pertama selepas melahirkan. Di tambah pula dengan rasa 'seriau' nak membuang disebabkan luka jahitan dekat bawah.

'seriau' dan sembelit ini pernah saya alami ketika selepas melahirkan anak pertama dulu. Ingat lagi masa hari pertama,hari kedua,ketiga saya tidak 'membuang' air besar disebabkan seriau huhu. Pernah misi yang datang cek kat rumah tanya ada buang air besar tak,saya mengiyakan jer,(tipu sat hehe). Tapi sampai bila nak rasa seriau dan tahan je kan. memang saya mengalami sembelit yang teruk la masa first nak membuang tu,sampai menggigil huhu.

 Tapi semasa melahirkan anak kedua saya langsung tidak sembelit dan takut nak membuang. Sebab saya mengamalkan OSTEMATRIX dari shaklee. pembuangan saya lancar je setiap hari. Sebab tu sesiapa yang mengalami sembelit atau membuang seminggu sekali, atau 3-4 hari sekali saya sangat rekomen makan ostematrix ni.






Berminat?? Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik