Saturday 17 May 2014

Resipi ESP SHAKLEE

 Bismillahirrahmanirrahim..

Oleh kerana saya merupakan pengguna tegar esp, kali ni saya akan kongsikan antara resipi esp yang pernah saya mix and matchkan. Yang pasti rasanya sangat enakkk..

1)esp+fresh milk
2)esp+chocolate/strawberry dutch lady milk
3)esp+anmum
4)esp+hi goat
5)esp+twister
6)esp+milo
7)esp+horlicks
8)esp+soya kotak
9)esp+laici ais
10)esp+nestle bliss
11)esp+anlene
12)esp+kurma (blend)
13)esp+plain water


ok ni antara yang pernah saya cuba.. semuanya rasa sangat sedap.kiranya boleh diterima tekak la.. tapi yang paling saya suka buat,hampir setiap hari, campur dengan susu. (tak kira la susu apa pun)

Lagi satu saya suka shake kan dengan air sejuk
dalam peti ais tu..rasnya..ermm enak bangat! terasa sejuk sampai ke tekak tau. Lagi lah sesuai kalaum minum time dahaga,tambah pulak dengan cuaca panas lagi..memang legaaa sangat! bukan minum saja tau, banyakkk khasiat yang kita boleh dapat.





Selamat mencuba!! ;)


Amalina, 
Agen Shaklee Anda







Berminat??
 Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik