Sunday 5 August 2018

Bagaimana Vivix Bertindak

Apakah Itu VIVIX?



Vivix adalah sirap pekat berwarna merah yang dihasilkan daripada tumbuhan semulajadi, iaitu anggur muscadine, purple carrot, european elderberry dan polygonum cuspidatum. Empat bahan aktif yang kaya dengan polifenol. Vivix mempunyai khasiat antioksidan yang tinggi dan sel anti penuaan semulajadi.

Antioksidan Tinggi Terbaik Untuk Penyakit Kronik

Menghalang Penyakit Kronik
Digenerative Disease ialah penyakit kronik yang disebabkan oleh radikal bebas yang terdedah pada badan

Resveratrol dan Flavonoid
Dapat menghalang dan mengurangkan badan menjadi rosak dan menyebabkan datangnya pelbagai jenis penyakit serius seperti jantung, diabetis, strok, darah tinggi, dan kanser.

Antioksidan yang Tinggi
Vivix mengandungi anggur muscadine yang mengandungi antioksidan yang tinggi yang membantu lindungi organ badan dari rosak akibat terdedah pada radikal bebas.

4 bahan Utama Vivix


1) Polygonum Cuspidatum
Tumbuhan ini adalah sumber utama kepada bahan Reveratrol yangjuga terdapat dari ekstrak kulit dan biji anggur merah.

Resveratrol mengandungi bahan polifenol dan antioksidan yang dapat membantu untuk melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, meredakan tekanan darah, meningkat tenaga berterusan, dan juga dapat membantu mengawal berat badan.

Kajian makmal telah membuktikan Resveratrol melawan penuaan di peringkat selular, mengaktikan tindakan genetik (DNA) untuk mengawal atur tindakbalas dalam badan yang normal.

2) Muscadine Grape
Muscadine grape ialah satu spesis anggur yang sangat unik kerana ia mengandungi lebih satu kromosan dari tumbuhan biasa. Kelebihan ini menjadikan ia spesis anggur yang paling kaya dengan Polifenol, iaitu satu bahan yang sangat penting yang sangat baik untuk kesihatan terutamnya untuk pencegahan sel-sel kanser.

Uniknya buah anggur ini, ialah saiznya yang sebesar saiz BOLA GOLF!

3) Purple Carrot
Purple carrot merupakan sumber terbaik untuk vitamin A. Merupakan sumber Antioksida yang mujarab . Ini menyebabkan warnanya merah menyala, ungu atau biru pada buah.

Ia juga sangat baik untuk kesihatan salur darah, platelet, dan lipoprotein dimana ia sangat penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

4) Eoropean Elderberry
Elderberry kaya dengan kandungan antocianin yang membantu untuk antioksidan, antiradang. Mengandungi unsure Flavonoids, salah satu sumber antioksida yang sangat baik untuk mengukuhkan sistem imunisasi untuk melawan jangkitan bakteria dan virus.

Eldeberry juga sangat baik untuk mengurangkan stress, penglihatan dan juga penghadaman.

Bagaimanakah Vivix bertindak?

Vivix membaiki DNA yang rosak dan mengurangkan inflamasi. Resveratrol yang ada didalam vivix merupakan antioksidan yang melambatkan kitaran sel, kematian sel dan juga melambatkan proses penuaan.

Ia juga bantu mengurangkan inflamasi dan menigkatkan ketahananantioksidan untuk kulit yang lebih sihat.



Berminat dengan vivix? boleh terus hubungi saya untuk maklumat lanjut

www.wasap.my/+60124341649




::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

1 comments:

arzmoha said...

Banyak khasiat vivix ni ya. Terhasil dari bahan yang baik

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik