Friday 31 August 2018

Pepermint Hilangkan Angin Dalam Badan



Malam kemarin tiba-tiba kepala saya rasa pening, perut rasa sebu, mual-mual macam nak muntah pun ada. Eh tapi ini bukan kisah morning sickness tau. Saya pasti bila sebut loya-loya perut berangin je mesti orang ingat ada isi.

Tapi yang saya alami semalam rasa nak muntah bukan sebab ada isi, angin kus-kus ada la..hehe. Baru saya tahu sebab apa perut saya rasa sebu, nak temuntah, mungkin sebab saya terlebih makan kot dinner malam tu. Sampai bertambah nasik. Konon nak diet tak nak makan dah tapi tak tahan daulat tengok mak masak sambal sotong..huhu.

Bila rasa perut berangin ni dalam fikiran nak minum air halia jela jalan penyelesaiaannya. Kan best kalau ada Peppermint Ginger Plus Shaklee, mesti masalah senang je selesai. Tapi takda stok pulak kat rumah. Maka alternatif lain terpaksa la bancuh air halia. Minum panas-panas tak sampai 5 minit terus blurppp..keluar angin..lega sikit rasanya.

Legakan Kembung Perut, Angin, dan Mual dengan peppermint Ginger plus dari Shaklee!

Kebaikan dan kelebihan yang ada pada produk ini yang menyebabkan ianya menjadi pilihan ramai pengguna yang mengalami masalah berikut:

*Wanita hamil yang mempunyai masalah loya dan morning sickness
*Mereka yang gemar mengembara dan sering mengalami mabuk laut/darat
*Mereka yang sering mengalami masalah gastrik dan angin
Mereka yang sering mengalami kembung perut

Keistimewaan Shaklee:
Kombinasi 4 herba dari barat dan timur (halia, pudina, anise & Fennel) yang dihasilkan dalam satu tablet. Secara kilinikalnya ia sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Peppermint Ginger Plus ini dapat membantu dalam:
  • Melegakan senak perut
  • Membantu penghadaman
  • Mabuk laut/darat
  • Melegakan kesakitan cirit birit dan gastrik
  • Melegakan sakit period
  • Melegakan mual atau loya angin ketika hamil
  • Membuang angin dalam badan
  • Menyamankan perut

Harga Rm 45
90 biji

www.wasap.my/+60124341649
COD sik jeniang



::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik