Monday 13 August 2018

Cara Untuk Mendaftar Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum
 cara jadi ahli shaklee

Bagi pengguna tegar Shaklee, rasanya sangat lah rugi jika anda sebagai pengguna tapi belum menjadi ahli. Ini kerana kelebihan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sangat lah banyak. Selain mendapat penjimatan harga sehingga 25%, anda juga layak untuk nikmati kelebihan dan keistimewaan yang ada di dalam Shaklee.

Kebanyakkan yang join untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee rata-ratanya adalah pengguna Shaklee. Ya, jika anda pernah menggunakan produk Shaklee, sudah tentu anda akan rasakan keberkesanannya dan juga perbezaan dengan produk lain. Sebab itu lah pengguna Shaklee mesti akan repeat order dan seterusnya menjadi ahli Shaklee.

Disini saya akan jelaskan bagaimana langkah-langkah jika anda ingin mendaftar dan menjadi ahli Shaklee.

1) Daftar Ahli Secara Online

 cara daftar shaklee


Cara yang pertama ini paling mudah dan paling banyak yang orang pilih. Maklumlah dengan zaman sekarang yang semua teknologi di hujung jari. Anda hanya perlu membayar yuran keahlian RM 75 dan berikan maklumat peribadi anda ( Nama penuh, No tel, Emel) kepada saya, dan saya akan daftarkan secara online. Selepas itu anda akan dapat pengesahan melalui sms mengatakan pendaftaran anda telah berjaya.

Anda akan diberi no Id Shaklee dan password sementara untuk memudahkan anda log in ke portal Shaklee di www.shaklee2u.my


2) Daftar Ahli Secara Walk In (offline)

daftar shaklee


Cara kedua adalah mendaftar secara walk in di mana-mana branch Shaklee di seluruh Malaysia. Mungkin kebetulan anda berada berhampiran dengan branch Shaklee dan ingin membeli vitamin Shaklee, anda boleh terus mendaftar dengan mengisi borang yang disediakan disana.

Di bahagian bawah borang tersebut nanti diperlukan Nama Sponsor/Maklumat Penaja. Jadi anda boleh gunakan nama saya dan secara rasminya anda akan berada dibawah team saya bagi memudahkan mendapat info atau hal-hal yang berkaitan dengan Shaklee

Amalina Binti Ahmad
SID 0165850
012-4341649

3) Daftar Ahli Secara Percuma



Selain dua cara diatas, anda juga boleh mendaftar sebagai Ahli Shaklee Secara Percuma (Free Membership)

Caranya ialah dengan anda membuat pembelian sebanyak 200 uv, iaitu lebih kurang RM600, anda layak mendapat keahlian secara percuma, bonus 5% dan juga dapat membeli harga dengan harga keahlian Shaklee.

Sebenarnya lebih menguntungkan jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee jika anda ingin membeli produk Shaklee. Kebanyakkan yang join ahli bukan sahaja untuk buat bisnes, tetapi disebabkan kadar penjimatan yang banyak jika membeli sebagai ahli Shaklee. Tetapi jika anda sudah menjadi ahli Shaklee, tidak salah rasanya jika anda terus membuat bisnes Shaklee kerana keistimewaanya sangat banyak. Saya kan ceritakan dalam entry seterusnya.


Hubungi saya

www.wasap.my/+60124341649



::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik