Thursday 19 June 2014

Kelebihan Vitamin C Shaklee

Sebut je vitamin C, mesti anda semua dah terbayang buah oren kan. Dan vitamin C memang dari buah oren pun, tapi larat ke kita kalau tiap-tiap hari nak makan buah oren semata-mata nak dapatkan vitamin dari buah itu. jangan risau, anda boleh bertukar kepada pil  seperti vitamin shaklee untuk manfaat vitamin C tersebut. tak payah nak beli buah bagai dah, dengan shaklee cuma sehari sebiji dah memadai untuk tubuh kita mendapat khasiat vitamin C tersebut.



Apakah manfaat utama vitamin C Shaklee?

  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
  • Memperbaiki simptom pendarahan - Kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan sistem imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakterian dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan allergi hidung, kulit dan asthma, juga dapat mengurangi simptom selsema.
  • Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.
  • Mencantikkan kulit - Pengambilan vitamin C setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress, dan masalah mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan Kolesterol sihat - Ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi. 

 Kenapa Vitamin C Shaklee sangat HOT?



1 botol ada 180 biji
Tahan untuk 6 bulan tau!!
Memang sngat berbaloi!!



Amalina,
Agen Shaklee Anda 

Jika anda mempunyai DEBIT kad atau KREDIT kad dan berminat untuk MEMBELI SENDIRI, boleh terus je klik di sini --->> saya nak vitamin c




Berminat?? Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik