Friday 20 June 2014

Set Kesuburan untuk Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri


Jika anda seorang yang sudah berumahtangga dalam tempoh tertentu tapi sehingga kini masih lagi belum dikurniakan rezeki oleh Allah swt untuk hamil, atau jika anda mengalami masalah hormon yang tidak stabil, apa kata anda mencuba supplement Shaklee untuk meningkatkan kesuburan. Set kesuburan shaklee yang disarankan ini juga sebenarnya bagi meningkatkan kesuburan bukan sahaja untuk isteri malahan untuk suami juga.

SUPPLEMENT UNTUK ISTERI
  • GLA Complex
Berperanan membantu mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. lebih baik dari Primrose Oil.

  • ALFALFA Complex
Alfalfa ini turut dikenali sebagai vitamin cinta. Ia membantu mengatasi rasa "sakit ketika bersama", membantu mengatasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut, dan membantu dalabm huungan suami isteri kerana fungsinya seperti herba kacip fatimah.


SUPPLEMENT UNTUK SUAMI

  • ZINC Complex
Zink memberi kesan terhadap pelbagai hormon termasuklah hormon seksual, hormon tiroid, kemandulan bagi lelaki dan perenpuan, prostat dan tiroid yang tidak aktif. Kekurangan zink juga dikatakan antara sebab kemandulan. Istilah yang digunakan adalah "Below the level of technical sterility" yang bermaksud 'dibawah paras kesuburan' . Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) dan pergerakan sperma (sperm motility). Justeru zink ini memang sangat penting untuk meningkatkan kesuburan.

  • VITAMIN E
Vitamin E membantu meningkatkan hormon seks sama ada untuk lelaki mahu pun wanita. Keunikan vitamin E Shaklee adalah kerana ianya turut mengandungi silenium berbanding lambakan Vitamin E lain di pasaran yang dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung, dan dalam masa yang sama boleh meningkatkan pengeluaran hormon testosteron. (Vitamin E untuk kesuburan)

Akhir sekali, sebagai seorang muslim, haruslah disematkan di dalam ingatan kita, zuriat ini adalah anugerah dan rezeki dari Allah swt. kita sebagai hamba yang lemah perlu terus bertawakal, doa dan usaha tanpa jemu agar penantian kita untuk memperolehi zuriat diperkenankan oleh Allah swt. InshaAllah :) 


Amalina
Agen Shaklee Anda
012-4341649




Berminat?? Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik