Thursday 3 July 2014

Kenapa saya pilih SHAKLEE??

Untuk makluman, saya merupakan pengguna tegar produk Shaklee ni. Dan dalam banyak-banyak produk/supplement yang pernah saya cuba, saya rasa Shaklee lah yang paling serasi dengan saya, dan sampai sekarang saya konsisten dengan vitamin-vitamin dari Shaklee. Kebanyakkan vitamin dalam Shaklee ni saya ambil dan kalau boleh saya akan cuba untuk kesemuanya barulah senang nak sharing kan.

Untuk makluman juga, Shaklee bukan sekadar untuk pemakanan sahaja tau. Ada penjagaan kulit wajah, penjagaan rambut, penjagaan kebersihan rumah, dan kebersihan pakaian pun ada tau.
Sebab utama saya memilih SHAKLEE

1) Produk Halal
Sebagai seorang muslim, aspek makanan adalah aspek asas kerana dari makanan lah akan menjadi darah daging dalam tubuh badan kita. Darah daging ini jugalah kelak akan membentuk generasi pewaris kita pada masa akan datang. Produk Shaklee diberikan sijil pengiktirafan "HALAL" oleh JAKIM bertarikh 21 Januari 2013.



2) Sentiasa Selamat
Saintis-saintis Shaklee adalah dari kalangan mereka yang hebat kerana mereka telah menjalankan kajian di setiap pelusuk dunia bagi menghasilkan supplement yang betul-betul bebas dari bahan kimia. Jadi secara keseluruhannya bahan-bahan pewarna tiruan, pemanis, perisa tiruan, lemak-lemak trans  dan sebagainya tidak terdapat di dalam produk Shaklee. Produk Shaklee juga tidak di uji ke atas haiwan. Dari segi pembungkusan pula, produk Shaklee bebas dari sebarang jenis toksin mahupun asid. Oleh itu, jaminan 100% selamat digunakan.


3) Berkesan
Shaklee telah membelanjakan $300 juta USD untuk tujuan mengkaji dan membangunkan produk. Malah rujukan saintifik yang digunakan melebihi 100, di mana 90 buah rujukan tersebut rata-rata menjadi rujukan pihak ketiga. Hasil keberkesanan Shaklee telah dibuktikan oleh beberapa atlet ternama seperti atlet acara pentatelon Darin Shapiro dan lain-lain.


4) Mesra Alam
Bermula dari penjelajah Jacquen Cousteau dan Dr. Wangari Maathai - Pemenang Nobel Peace 2004, Shaklee bekerjasama dengan golongan pencinta alam, dan telah mampu mengitar semula lebih 1,000,000 paun kadbod, sisa pembungkusan dan gas rumah hijau. betapa mereka bersungguh-sungguh melindungi keharmonian bumi.

Dengan mengambil kira aspek-aspek sebeginilah mengapa saya pengguna tegar Shaklee. Saya juga amat menyarankan anda supaya mencuba vitamin dari Shaklee dan rasailah sendiri keberkesanannya. Diingatkan juga ya, produk Shaklee bukan lah ubat yang mana kita makan terus sembuh/baik dengan segera. Pengambilannya haruslah konsisten dan haruslah jaga pemakanan. Supplement pada saya merupakan alternatif supaya dapat mencegah sebelum terlambat.


Amalina,
Pengedar Shaklee Anda
012-4341649




Berminat?? Hubungi saya Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) atau emel ke mellyna35@yahoo.com Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit** 

 credit to:l7 Vits

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik