Wednesday 8 October 2014

Ikhtiar dapatkan Zuriat dengan Set Kesuburan Shaklee


Siapa yang bergelar suami isteri di dunia ini yang tidak mahu dipanggil ayah dan ibu. Siapa pasangan yang sudah berkahwin tidak mahu ada zuriat kan? Anak adalah anugerah Allah yang paling berharga, terasa sunyi jika tiada anak atau masih belum dikurniakan anak.
Ikhtiar untuk hamil dengan Set Kesuburan Shaklee, tapi harus diingat yang kita hanya berusaha dan tawakal, tapi yang pemberi kuasa adalah Allah swt

Set Kesuburan Shaklee boleh membantu kesuburan dan dalaman kita menjadi lebih sihat. Yang penting jangan berhenti berusaha dan berdoa kepada Nya. Set kesuburan Shaklee juga boleh meningkatkan tahap kesuburan anda suami isteri

GLA, B complex, Zinc, Coqhealth
  • GLA Complex
Berperanan membantu mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. lebih baik dari Primrose Oil.

  • B Complex
Paling  penting untuk elak kemurungan (anti-stress) dan menstabilkan hormon. Vitamin b complex shaklee sangat unik kerana ianya turut mengandungi acid folic dan biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.
Terdapat dua jenis vitamin B yang bermanfaat untuk menambah kesuburan, satu untuk lelaki dan satu untuk wanita. Vitamin B12 dapat menambah dan meningkatkan kualiti sperma dan vitamin B6 dapat meningkatkan kesuburan wanita. Jenis vitamin B yang lain juga penting untuk proses penyatuan sperma dan sel telur (conception)
  • ZINC Complex
Zink memberi kesan terhadap pelbagai hormon termasuklah hormon seksual, hormon tiroid, kemandulan bagi lelaki dan perenpuan, prostat dan tiroid yang tidak aktif. Kekurangan zink juga dikatakan antara sebab kemandulan. Istilah yang digunakan adalah "Below the level of technical sterility" yang bermaksud 'dibawah paras kesuburan' . Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) dan pergerakan sperma (sperm motility). Justeru zink ini memang sangat penting untuk meningkatkan kesuburan.
  • CoQ Health
Coq Health Shaklee mengandungi coenzyme Q10 (CqQ10). Coq10 merupakan zat makanan larut lemak yang berada secara semulajadi dalam sel tubuh kita. Coenzyme Q10 mempunyai banyak faedah dalam kesuburan lelaki.

Coq health Shaklee untuk kesuburan lelaki yang mempunyai masalah kualiti sperma.
Terdapat kajian yang menunjukkan lelaki yang mengambil CoQ10 selama 6 bulan didapati kualiti air mani dan kuantiti sperma didapati bertambah. Didapati juga kuantiti sperma yang aktif juga bertambah di dalam lelaki yang mengamalkan CoQ10.

Coqhealth Shaklee mempunyai fungsi antioksidan. Coq Health juga bertindak membekalkan tenaga kepada sperma. Keadaan ini meningkatkan pergerakan sperma. Sperma yang aktif meningkatkan kebarangkalian untuk bersenyawa dengan ovum.



Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
ID 1065850
Facebook : Amalina Ahmad
SMS | WhatssApp : 012-4341649
Emel : mellyna35@yahoo.com
FB Page : https://www.facebook.com/Natural Supplement



::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik