Sunday 5 October 2014

Free Membership Shaklee

Assalamualaikum

join it now!

Siapa nak join Shaklee ssecara percuma angkat tangan? Sebut sahaja percuma, mesti ramai yang berminat nak tahu, iyelah benda free siapa taknak kan? Kita ni benda free cepat aje kan? Ok, ni saya nak ceritakan bagaimana nak dapatkan keahlian percuma Shaklee, tapi ada caranya =) Bagaimana caranya?

Bagaimana caranya?

Rasanya ramai yang sudah tahu bulan ni promosi ESP beli 6 percuma satu, dan Meal shakes beli 3 percuma satu. Jadi apa kaitannya promosi ini dengan keahlian percuma? Mesti la berkait kerana jika anda membeli satu set Esp (buy 6 free 1) ini, maka anda akan terus automatik akan dapat free membership bernilai Rm 65. Bukan free ahli sahaja, bahkan dapat cashback bonus lagi bulan depan! Rasanya bukan susah pun nak kumpulkan untuk beli satu set Esp ini, ajaklah kawan, family kongsi. Beli banyak terus sangat jimat dan berbaloi, Esp ini hot seller tau. Jadi tak ruginya rasanya kalau beli siap-siap simpan 2-3 can buat stok.

beli 1 set ESp, keahlian percuma

Ok, katakan anda tidak mahu beli satu set Esp ini tapi nak jugak keahlian percuma, bagaimana? Anda perlu membuat pembelian mana-mana barang Shaklee yang berjumlah 200 uv, bersamaan lebih kurang Rm650++. Maka automatik Shaklee akan berikan free membership kepada anda. Antara cara mudah untuk anda dapatkan free membership ini:

3 kotak collagen powder
2 botol vivix

Katakan anda tidak mahu collagen atau vivix, anda boleh juga mencampur mana-mana barang Shaklee, asalkan mencukupi 200 uv. Anda boleh ajak ibu ayah, kakak adik untuk kongsi-kongsi beli barang. Dah cukup boleh beritahu saya dan saya akan orderkan barang anda + free membership secara online. klik-klik sahaja tengok-tengok esok barang dah sampai. Cepat dan pantas kan.                                                                                                                                                                                            
 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

PENGEDAR SIK, JENIANG, BALING


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

1 comments:

Nila Anggraini said...

dapatkan segera promosi Esp beli 6 pecuma 1 dan dapat keahlian percuma.....sangat berbaloi-baloi bukan..?

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik