Wednesday 24 September 2014

Pengedar Shaklee Jeniang, Sik, Baling

 Bismillahirrahmanirrahim..

I'am Shaklee Independent Distributor
Nama : Amalina Binti Ahmad
ID: 1065850
Contact no: 012-4341649 (whatsapp, sms, wechat)
E-mail: mellyna35@yahoo.com
Instagram : alinaahmad

Nama saya Amalina, saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Jeniang, Sik, Baling Kedah. Anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee secara terus dari saya. Saya juga boleh hantar sendiri/ Cash on delivery (COD) kepada anda jika anda berada di kawasan Jeniang, Sik, Baling dan kawasan berhampiran.

Pastinya saya akan berikan perkhidmatan serta konsultasi yang terbaik buat anda


CARA JOIN SHAKLEE


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

1 comments:

Norjarina said...

Dapatkan supplement shaklee dari pengedar sah shaklee anda!!
www.anakummicomel.blogspot.com

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik