Thursday 4 September 2014

Meal Shakes..Serbuk Ajaib!


meal shakes
Kenapa saya kata serbuk ajaib Meal shakes ni? Bagi saya lah, meal shakes serbuk ajaib kerana dek kerana serbuk ajaib ini lah anak saya tiba-tiba mempunyai selera makan yang besar. Jika DAHULU anak saya Harith sangat susah nak makan, bila disuap ja mesti dia lari. Penat tau main kejar-kejar dengan dia setiap kali waktu makan. Tapi disebabkan serbuk ajaib ini yang dicampur ke dalam susu, selera Harith terus bertukar. Dari yang dahulunya susah nak makan, tapi sekarang dia pulak lebih-lebih mintak nak makan. Yang bestnya, setiap kali makan mesti bertambah, seronok tau kita sebgai ibu bila masak dan suap anak-anak makan, siap tambah lagi nasik! Siap berebut-rebut lagi dengan adik dia, nganga mulut mintak disuap (Adik harith tiada masalah makan, semua makan jer:) )

Apa yang bestnya Meal Shakes Shaklee ni?

Hidangan yang lazat, berkhasiat, dan mudah disediakan dan yang pastinya sangat sesuai dan digemari oleh seisi keluarga. Meal shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal shakes mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasud asid amino yang perlu dan tidak perlu.

Selain itu, meal shakes juga dapat membantu jika anak anda mengalami:
- asma
- kerap selsema dan demam
- sembelit
- memilih makanan (picky eater)
- tidak fokus
- kurang berat badan


Hanya campurkan satu sudu kecil sahaja ke dalam susu/makanan anak anda, dan lihat lah kesannya nanti. Saya sudah merasainya!!


Eh, sekarang ni ada Promo tau. BELI 3 PERCUMA 1. Untungkan beli dengan harga 3 tapi dapat 4 :)


Pengedar Shaklee Anda
012-4341649


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik