Sunday 14 September 2014

Set Menyusu Shaklee Rahsia Anak Sihat dan Gebu

Set Menyusu Shaklee merupakan salah satu set yang paling laris dijual. Dengan set ini, ibu-ibu tidak risau lagi untuk menjayakan penyusuan susu badan sehingga anak berumur 2 tahun. Bagi ibu-ibu yang bekerja terutamanya, tidak perlu lagi bimbang memikirkan stok bekalan yang tidak mencukupi untuk anak anda ketika anda keluar bekerja. Dengan set menyusu ini, ibu-ibu tidak lagi berasa risau kerana susu badan semakin bertambah, dan boleh membuat stok bekalan yang mencukupi dan seterusnya dapat mengelakkan anak dari memberi susu formula.

Dengan pengambilan Set menyusu ini, membuatkan badan ibu bertambah cergas, bertenaga dan kurang stress. Jadi apabila ibu sihat dan tidak stress, inshaAllah akan menghasilkan susu yang meriah. Apa yang penting, apabila mengambil set ini, ibu haruslah minum banyak air. Dan yang paling penting, mestilah faham konsep demand and supply, iaitu semakin kerap ibu menyusukan/mengepam bayi, semakin banyak pengeluaran susu akan dihasilkan. Bagi ibu-ibu yang bekerja, adalah digalakkan untuk mengepam setiap 2 jam.

Dalam set menyusu ini terdapat 6 vitamin iaitu:


Vita-lea : Multivitamin yang membantu badan menyerap vitamin dan mineral dengan lebih mudah

B Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh untuk mencapai kesihatan optimum

Vitamin C : Bertindak sebagai anti-oksidan serta meningkatkan sistem imun badan

Alfalfa : Raja segala tumbuhan. membantu menyahkan toksin dalam badan. Menggalakkan penghasilan susu

Ostematrikx : Membekalkan kalsium yang hilang dalam badan si ibu akibat penghasilan susu

ESP : Sumber protein berasaskan non GMO- soya terbaik, membekalkan protein buat si ibu, mengurangkan rasa lapar, mengelakkan ibu dari mengambil lebih snek/kudapan yang tidak sihat akibat sering lapar serta membantu dalam penghasilan susu yang lebih cepat.

Saya juga menggunakan set ini selepas bersalinkan anak kedua. Alhamdulillah susu cepat penuh, pantang baby lambat hisap mesti akan bengkak. Saya juga dapat membuat banyak stok, walaupun tidak bekerja. Alhamdulillah rezki anak saya sangat murah =) Yang penting sentiasa banyakkan berdoa


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik