Saturday 6 September 2014

Set Sakit Lutut dan Sendi Shaklee

Hari ni saya nak kongsikan set untuk sakit lutut dan sendi dari Shaklee.

Sakit lutut, sakit sendi, sakit di pergelangan kaki, buku lali, menyukarkan seseorang untuk berjalan dan berdiri lama kan. Lagi sukar untuk bersolat terutamanya ketika bersujud, membuat pergerakan antara duduk dan mahu bangun. kebiasaannya masalah ini dialami oleh orang yang berusia, ibu dan ayah kita, termasuk lah ibu bapa saya yang sudah berusia 50an.

Kita sebagai anak, tidak salah sekiranya kita membekalkan vitamin dan supplemen yang terbaik untuk kesihatan ibu bapa. Saya pasti setiap anak mesti mahu kan yang terbaik buat orang tua yang telah melahirkan dan membesarkan kita. Apa kata jika anda hadiahkan set kesihatan sendi dan lutut ini kepada ibu bapa anda.
set sendi dan tulang


  • Advance Join Health Tablet:
Memperbaiki keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen, memelihara kesihatan tisu penyambung
Harga : RM 124
Kuantiti : 60 biji

  • Omega Guard
Memelihara fungsi-fungsi sendi, mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan, mencegah artritis, gout
Harga : RM 136
Kuantiti : RM 90 biji

  • Ostematrix
Menguatkan tulang, menghalang osteoporosis. Kalsium yang lengkap dengan magnesium dan vitamin D, zinc, boron, manganes, kuprum
Harga : RM 61
Kuantiti : 120 biji

Berapa sangat lah harga jika kita hadiahkan set sendi dan tulang ini kepada ibu bapa kita jika hendak dibandingkan dengan pengorbanan mereka yang tiada nilainya. Berbaktilah kepada kedua ibu bapa selagi masih ada.
Ibu bapa sihat di kampung, tidak lah kita yang duduk jauh berasa risau kan?





Nak dapatkan harga yang lagi murah? Boleh pm saya
 012-4341649


::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

0 comments:

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik