Friday 31 October 2014

Wajah Cantik Berseri Dengan Set Shaklee


Kulit yang cantik merupakan idaman setiap orang, terutamanya wanita. Kecantikan dan wanita memang tak dapat dipisahkan. Setiap wanita mesti menginginkan kulit wajah yang berseri, gebu, halus mulus. Kulit wajah yang kusam, berjerawat dan tidak sekata memang merungsingkan dan kadangkala ia boleh menyebabkan keyakinan diri seseorang itu berkurangan. Bagi saya, selain daripada membersih, menyegar dan melembabkan kulit wajah anda juga haruslah merawat dari dalam. Dengan Shaklee anda boleh gunakan Skincare Set untuk penjagaan luaran dan vitamin-vitamin untuk merawat dari dalam iaitu Vitamin c, B complex, Vitamin E, ESP.

Tidak mengapa jika anda tidak mahu mengambil satu set untuk Set Kulit Cantik ini. Anda boleh pilih mana-mana gabungan seperti di bawah:

1) Pembersih Nutriwhite dan Vitamin C
2) Vitamin C dan Vitamin E
3) Vitamin C dan ESP
4) Vitamin C, B complex dan Vitamin E
5) ESP

  • Cleanser Nutriwhite 
- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga hijau menyahtoksin dan melembabkan
- Lembut dan menyegarkan kulit
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
- Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas


  • Vitamin C
- Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faklor luar seperti pencemaran, matahari, cuaca, aircond, asap rokok, dan sebagainya.
- Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle)

  • Vitamin E
-  Bersifat anti penuaan, dapat mengurangkan garis-garis halus pada wajah
- Membantu mengelakkan pertumbuhan abnormal sel
- Membantu memudarkan parut

  • B Complex
- Membantu dalam menukarkan karbohidrat kepada glukosa untuk penghasilan tenaga kepada tubuh badan - Membantu dalam menukarkan lemak kepada protein
- Penting untuk pembentukan sel badan dimana ianya penting untuk awet muda, kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban, membantu untuk mencantikkan kulit, rambut dan mata, serta menguatkan kuku.


Jadi jika anda berminat dengan set kecantikan dari Shaklee ini, anda boleh memilih salah satu gabungan diatas jika anda tidak mahu mengambil full set atau anda kekurangan bajet.




Hubungi saya untuk maklumat lanjut!
Pengedar Shaklee Anda
ID 1065850
Facebook : Amalina Ahmad
SMS | WhatssApp : 012-4341649
Emel : mellyna35@yahoo.com
FB Page : https://www.facebook.com/Jomsihat


  
::Lin 012-4341649 (sms/whatsapp) ::emel ke mellyna35@yahoo.com :: Fb Amalina Ahmad Shaklee Independent Distributor **Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

2 comments:

Fyda Noh said...

Penjagaan kulit lebih senang dengan produk Shaklee

Mak Jemah Jual Vitamin said...

mak jemah mmg suka sangat dengan pencuci muka shakleee ni..

Post a Comment

Iklan Pilihan

Jom la klik